4 marca br. rozpoczęła się loteria konsumencka "Jeż je zawsze! i wszędzie" zorganizowana przez markę Jeżyki, należącą do portfolio firmy Colian. W jej trakcie uczestnicy mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim finale samochód Fiat 500 Dolcevita. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie, na platformach VOD, za pośrednictwem influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Celem nowej aktywacji „Jeż je zawsze! i wszędzie” jest nie tylko promowanie pełnej gamy smaków ciastek Jeżyki o wadze 140 g, ale również inspirowanie konsumentów do czynnego uczestniczenia w różnorodnych działaniach prowadzonych przez markę. Dlatego każdego, kto odwiedzi stronę akcji, zapraszamy do udziału w specjalnie przygotowanej grze online, w której do zdobycia są drobne nagrody, w tym między innymi kody do sklepu islodycze.pl o wartości 30 złotych. - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Aktywacja będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD oraz telewizji. Więcej informacji na jej temat dostępnych jest na stronie www.najezonaloteria.pl.
Za kreację i kompleksową organizację loterii odpowiada agencja Albedo Marketing. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jezyki-ruszaja-z-nowa-kampania-promujaca-wiosenna-loterie-jez-je-zawsze-i-wszedzie